16.9.11

Raya Celebration moment in the school~ olaa...


Assalamualaikum and greeting to all :)

haiseh..da lama tak update blog.
baik,harini saya update blog.
saya takda apa nak kata,cuma nak share gambar-gambar time raya celebration kat sekolah.
happy moment :)

***

my loved school,SAM Nurul Iman.

ni limited edition punye lukisan :p

Jejaka 2 al-hanafi.Semua control macho.

ukhti-ukhti 2 al hanafi

cikgu-cikgu 



pemuda 2 al maliki,bro idhzam.
Bunga sekolah.. :p


Jejaka idaman sekolah, bro iman.


Jejaka 2 Al maliki yang macho,bro alif.


Termenung jauh memikirkan masa depan,bro amad.



Bro aiman dan Bro faridzuan
Pembuli upahan,bro zharif.

Saya dan jejaka cerita kartun jepun,bro faezzudin


Pemenang anugerah buat muka. :D
Bro hanif,bro nazrin dan bro adham.
Masing2 macho


 Dan yang paling dikehendaki...
stanger yang paling dikejar-kejar pelajar.
presiden prs sekolah merangkap ahli fotografi sekolah.
Bro Abe nubhan !


Mereka yang garang-garang.




Ini adalah antara gambar-gambar yang saya dapat share.Bukan semua ada,hanya yang tertentu.
Raya tahun best sebab ada mereka! semoga kenangan ni kekal dalam ingatan!
:)

***
Terima Kasih kepada,

Walaubagaimanapun,terima kasih kepada pemilik gambar-gambar ini kerana mengizinkan saya mengambil dan mengeditnya dan letak dalam blog.

Terima Kasih kepada,

 Iffah

 Bro arif.


Terima Kasih :)

-Semoga kenangan ini kekal dalam ingatan-


Fatihin Mohani
16 Sept 2011
Alone in the room


No comments:

Post a Comment